Garantie beleid

Bij Suitsøn streven wij ernaar om de meest kwalitatieve producten op de markt te
ontwikkelen. Hiervoor gebruiken we de beste en meest duurzame materialen. Elk
product wordt tevens grondig getest door externe partijen. Daarom staan we achter
elk van onze producten en bieden wij u een unieke garantieperiode. De
garantieperiode is per product verschillend, daarom treft u hieronder meer informatie
omtrent de voorwaarden.

Uitsluitingen en voorwaardes


De volgende gevallen vallen niet onder de fabrieksgarantie:


● De garantie geldt uitsluitend voor de eerste eigenaar van het product.


● Normale slijtage of gebruikerssporen (zoals krassen of vlekken).


● Oneigenlijk gebruik, foutieve bediening of nalatigheid.


● Externe schade veroorzaakt door transport of derden (zoals luchtvaartmaatschappijen),
waaronder scheuren, deuken, vervorming, beschadigingen door vloeistoffen, etc. In dergelijke
gevallen moet de schade direct bij de betreffende vervoerder worden gemeld.


● Schade of gebreken als gevolg van invloeden van buitenaf, zoals ongevallen of overmacht.


● Kleine defecten of schade die de functionaliteit niet wezenlijk beïnvloeden


Vervanging


● Indien een onderdeel van uw bagage beschadigd is, sturen wij – indien mogelijk – een nieuwe koffer op.


● Verzend- en verwerkingstijden kunnen variëren, afhankelijk van de beschikbaarheid van
onderdelen.


● Suitsøn behoudt zich het recht voor om vervangingsbeslissingen naar eigen inzicht te nemen
en garantieclaims te weigeren indien deze niet binnen de voorwaarden vallen.

Bezoek onze contactpagina of stuur een mail naar info.suitson@gmail.com als u meer vragen heeft over garantie.

Voor vragen over garantie kunt u terecht op onze contactpagina of een e-mail sturen naar info.suitson@gmail.com. Wij helpen u graag verder.